<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-2"?>
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>Naturalny obiektywizm Wiadomości TVP - komentarze</title>
    <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html</link>
    <description>PiS wrócił już na dobre do Jedynki TVP. Wiadomości TVP lecą już równiutko programem wyborczym PiS-u i Lecha Kaczyńskiego. Dziś przekroczyli następną granicę. Bardzo mnie to cieszy i zaraz wytłumaczę dlaczego. &#xD;
 Wiadomości zrobiły dziś duży materiał o polskim geju, który znalazł metodę obejścia prawa tak, by zaadoptować dziecko. Historia przetoczyła się dziś od rana przez wszystkie media , jest absolutnie zrozumiałe, że Wiadomości się nią zainteresowały. Mnie jednak zaszokował komentarz nowej gwiazdy ze stajni TVP, Marcina Wikło, do własnego materiału: &#xD;
&#xD;
Żeby powstało nowe życie, potrzebni są rodzice - kobieta i mężczyzna. To naturalne. A zatem oddanie tego nowego życia pod opiekę dwóm wujkom albo dwóm ciociom to krok wbrew naturze. &#xD;
&#xD;
To fascynujący komentarz. Bo jeśli zgodne z naturą jest tylko, zdaniem redaktora Wikło, oddawanie nowego życia kobiecie i mężczyźnie, to rozumiem, że Wiadomości TVP są przeciwne również in vitro, a także wychowywaniu dzieci przez samotnego rodzica. &#xD;
Ale mniejsza o ideologiczne zacietrzewienie młodego, ale z pewnością mającego przed sobą świetlaną karierę (do zmiany prezesa TVP) reportera. Pal licho, że komentarz idealne jest zbieżny z linią PiS. Ciekawsze jest, jak TVP odważnie opowiada się za jedną stroną w debacie, która się w Polsce toczy - czy tego chcą politycy PiS czy nie. &#xD;
TVP jest telewizją publiczną i w sporach światopoglądowych powinna zachować neutralność. Bo powstaje za pieniędze zarówno &amp;#8221;naturalnych&amp;#8221;, jak i gejów, samotnych rodziców i wszelkich innych ludzi płacących podatki i abonament. &#xD;
Teraz o tym dlaczego mnie to cieszy. Otóż cieszy mnie to, bo wiem, że prędzej czy później ktoś inny będzie rządził TVP. Prędzej czy później będzie to lewica. Prędzej czy później ktoś w Wiadomościach TVP skomentuje podobny materiał słowami, że np. chodzenie na msze święte jest wbrew naturze. I wtedy nikt nie będzie mógł mówić, że TVP łamie standardy. Nie można bowiem łamać czegoś, czego się nie ma.</description>
    <lastBuildDate>Fri, 6 Nov 2009 10:43:21 +0100</lastBuildDate>
    <item>
      <title>villain12: @leeloo,&#xD;zgadzam się z tobą i też ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7383986</link>
      <description>@leeloo,&#xD;&lt;br/&gt;zgadzam się z tobą i też ubolewam nad populizmem mediów i głupotą społeczeństwa, które to łyka. Tyle że tego nie zmienisz -ja już przestałem się na to pienić.&#xD;&lt;br/&gt;Odróznij się od motłochu, który czyta i pasjonuje sie bzdurami -jesli chcesz być świadomą obywatelką czytaj portale, które głębiej wchodza w temat, pomijaj wiadomosci krzykliwe i histeryczne. Ja już nie oglądam tzw programów publicystycznych, bo w nich, a w TVN24 z Rymanowskim na czele politycy dyskutuja o tym kto kogo uraził swoją wypowiedzią nt jednodniowej bzdury dnia. Na wp, onecie czy gazecie.pl przelatuję tylko wzrokiem tytuły by wiedzieć czym będzie dziś żyło społeczeństwo -ale nie klikam by nie zaśmiecać sobie umysłu.&#xD;&lt;br/&gt;Dziś np najważniejszą wiadomością będzie strzelanina w bazie w teksasie. Podobnie jak wszyscy wstrzymywali oddech śledząc lot jakiegoś balona (było to w USA a skoro w USA czymś się pasjonują to my też powinniśmy?).&#xD;&lt;br/&gt;Ale na takiej wyborcza.pl tematy już troszkę inne -widac że portal dla trochę inteligentniejszych ludzi.&#xD;&lt;br/&gt;Co do wpływu mediów na społeczeństwo i jego wybory -no cóż, demokracja równa w dół. &lt;br/&gt; Zmiany warto zacząć od siebie (co usiłuję wprowadzić w życie): zapamiętaj na kogo głosowałaś w wyborach lokalnych i ogółnokrajowych i nękaj danego radnego w swojej i swojej społeczności sprawie. Nekaj posła w sprawie jego durnych występów w TV (nie po to go wybierałaś). Spróbuj zaangażować znajomych do jakiejś społecznej inicjatywy, dawajcie dobry przykład może tak od dołu zaangażujecie społeczeństwo, coś zmienicie. Innej drogi nie widzę bo w zmianę sposobu myslenia mediów i polityków nie wierzę. Stwórzmy sami popyt na mądrzejsze informacje.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7383986</guid>
      <pubDate>Fri, 6 Nov 2009 10:43:21 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>pan_opticum: Przecież portale są po to, żeby w ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7382689</link>
      <description>Przecież portale są po to, żeby w nie klikać. Więcej ludzi kliknie w tekst o tytule: "4 osoby zmarły z powodu szczepionki" niż "rząd zmienia wysokość składek". To grypa jest teraz na topie a zarabiać trzeba. I nie ma w tym nic dziwnego.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7382689</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 22:51:16 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>leeloo2002: Histeryczne to jest rozkręcanie ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7382487</link>
      <description>Histeryczne to jest rozkręcanie pandemii grypy w mediach. Przeciętny człowiek poglądy kształtuje sobie na podstawie newsów ze stron głównych a nie całodobowo słuchając Tok FM czy TVN 24. Przejrzałam dzisiaj większe portale i na żadnej ze stron głównych nie ma tematu OFE/ZUS. Hurra dla rządu! &lt;br/&gt;Jednodniowa debata publiczna się odbyła, nikt za bardzo nie protestował. Temat umarł&#xD;&lt;br/&gt;A jake są newsy dzisiaj? za gazeta.pl (ale na innych portalach jest podobnie)&#xD;&lt;br/&gt;'Cztery osoby zmarły po szczepionce''. Skąd nasz minister to wie? Z tabloidów"&#xD;&lt;br/&gt;" Polsat: Doradca minister zdrowia w konflikcie interesów&#xD;&lt;br/&gt;"Słowa Kopacz to populizm". Europejska Agencja ds. Leków &lt;br/&gt;Co te tytuły sugerują? Bo są jakby podrzucone i na zlecenie.&#xD;&lt;br/&gt;Jak mówię o braku obiektywizmu w mediach to chodzi mi o ten brak przeciwwagi dla 3 takich tytułów. Akurat dzisiejsze wystąpienie w sejmie Kopacz było bardzo rozsądne, ale o tym szary człowiek się nie dowie. Szary człowiek ma myśleć że Kopacz jest be a koncerny i szczepionka są dobre.&#xD;&lt;br/&gt;Jestem wkurzona na media o to że zamiast przykładać właściwą wagę do spraw dają się tak podpuszczać. Ciekawe czy Donald publicznie złoży Kopacz w ofierze bo nie chciała dać narodowi panaceum (a po cichu dopnie budżet składkami z OFE)?&#xD;&lt;br/&gt;Najpierw pewnie zrobi sondaż opinii w sprawie Kopacz.. (opinii, które ukształtują media) Kółko się zamyka...&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7382487</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 22:11:35 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>pan_opticum: Obiektywnie to 2+2=4. Nie da się ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7381978</link>
      <description>Obiektywnie to 2+2=4. Nie da się robić dziennikarstwa obiektywnego, ale da się uniknąć odprawiania żałosnej propagandy.&#xD;&lt;br/&gt; Nie wiem za to jaka lewica mogłaby doprowadzić do tego że w telewizji powiedzą jakoby chodzenie na mszę było sprzeczne z naturą. Przecież to stadko byłych ministrantów.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7381978</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 20:40:47 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>bartosz.weglarczyk: @LEELOO: wiesz, argumenty ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7380909</link>
      <description>@LEELOO: wiesz, argumenty tracą bardzo na wartości, jeśli się przy tym popada w histerię. Twoje stwierdzenie, że "wszyscy trąbią o temacie zastępczym - grypie a jak PO robi skok na składki OFE zamiast ciąć wydatki (Liberałowie?) to jakoś nikt się nad tym nie rozwodzi. Gdyby to zrobił PIS byłoby wielkie larum" jest po prostu totalną bzdurą. W Dzienniku i w GW były to wczoraj czołówki. Dziś w Dz, Polsce i GW jest wielki ciąg dalszy awantury o składki, a w TVN24 widziałem dziś od rana trzy dyskusje na ten temat. W TokFM rozmawiali o tym bite pół godziny.&#xD;&lt;br/&gt;Zawsze zanim się postawi tak zdecydowane tezy, warto się zastanowić, czy się nie wyjdzie przy tym na histeryka. Naprawdę. &lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7380909</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 16:39:38 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>leeloo2002: Wielka szkoda, że nie odniósł się Pan ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7380605</link>
      <description>Wielka szkoda, że nie odniósł się Pan w odpowiedzi do kwestii obiektywizmu.&#xD;&lt;br/&gt;Mnie po prostu razi dysproporcja w traktowaniu PIS i PO przez szeroko pojęte media Ja po prostu nie rozumiem tej alergii na PIS. To jak choroba, która nie pozwala myslec racjonalnie&#xD;&lt;br/&gt;Nie jestem fanką PIS, nie głosowałam na niech, ale mam już dosyć tej nachalnej antyPISowskiej propagandy i jednocześnie super łagodnego traktowania PO w mediach. Wszyscy trąbią o temacie zastępczym - grypie a jak PO robi skok na składki OFE zamiast ciąć wydatki (Liberałowie?) to jakoś nikt się nad tym nie rozwodzi. Gdyby to zrobił PIS byłoby wielkie larum.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7380605</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 15:32:31 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>bartosz.weglarczyk: @LEELOO: wszystko pięknie, ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7378778</link>
      <description>@LEELOO: wszystko pięknie, ale jednak jest zasadnicza różnica między medium prywatnym i publicznym. Medium prywatne ma prawo być jakie chce. Medium publiczne - nie. Nie da się porównać zasięgu GW i TVP.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7378778</guid>
      <pubDate>Thu, 5 Nov 2009 05:16:47 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>leeloo2002: wpis "Naturalny obiektywizm ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7378170</link>
      <description>wpis "Naturalny obiektywizm Wiadomości TVP" podsumowałabym krótko: przyganiał kocioł garnkowi :)&#xD;&lt;br/&gt;Może jestem naiwna, ale uważam że nie powinno mieć znaczenia kto jest właścicielem medium. Chodzi o obiektywizm.&#xD;&lt;br/&gt; Gazeta Wyborcza wśród dzienników jest jakby odpowiednikiem TVP wśród telewizji pod względem zasięgu. A to zobowiązuje&#xD;&lt;br/&gt;Ja wcale nie uważam że to dobrze, że PIS rządzi w TVP. Moim marzeniem (ściętej głowy) jest aby media były obiektywne. Zarówno publiczne jak i prywatne. A tak nie jest w jednym i w drugim przypadku. PiS lansuje się w TVP, a PO w GW.&#xD;&lt;br/&gt;I to jest fakt. Bardzo lubię GW, chociaż jako człowiek niesformatowany nie łykam wszytkiego bezkrytycznie. I niektóre rzeczy mnie po prostu denerwują.&#xD;&lt;br/&gt; i</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7378170</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 22:42:02 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>tamizdat: Jakby kogoś interesowało jak "GW" stała ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7377299</link>
      <description>Jakby kogoś interesowało jak "GW" stała się prywatną gazetą to polecam S. Remuszko "Gazeta Wyborcza. Początki i okolice. Kalejdoskop". W naszym pięknym kraju postulaty moralne to niemal zawsze hipokryzja.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7377299</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 20:23:43 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>bartosz.weglarczyk: @LEELOO: abstrahując od tego, ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7377198</link>
      <description>@LEELOO: abstrahując od tego, czy masz rację, czy nie, chciałbym cię zapytać, czy widzisz różnicę pomiędzy prywatną gazetą i publiczną telewizją? Rozumiesz, że GW jest prywatnym biznesem, a TVP wydaje pieniądze budżetu państwa? Czy może w swej niechęci do GW nie widzisz tego i w związku z tym nie będziesz miał problemu, gdy Wiadomości TVP będzie rządzić np. SLD?</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7377198</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 20:05:29 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>thirdeyed: Tak - pamiętny materiał. Redaktor, ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7376002</link>
      <description>Tak - pamiętny materiał. Redaktor, który ów komentarz wygłosił, i tak wyróżnia się pozytywnie na tle innych dziennikarzy Wiadomości - nie ma wady wymowy!</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7376002</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 15:58:45 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>leeloo2002: To tak samo jak z obiektywizmem ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7375954</link>
      <description>To tak samo jak z obiektywizmem Gazety Wyborczej, która w newsie o wyroku w sprawie posła wybranego z listy PO subtelnie przemilczała jago korzenie &lt;a href="http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7220523,Rok_i_10_miesiecy_dla_Grzegorka__w_zawieszeniu_.html." rel="nofollow"&gt;wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7220523,Rok_i_10_miesiecy_dla_Grzegorka__w_zawieszeniu_.html.&lt;/a&gt;&#xD;&lt;br/&gt;W komantarzach ktoś przytomnie zauważył, że "wykształciuchy mają myśleć że był z PiS"&#xD;&lt;br/&gt; Podsumowując: PiS ma wpływy w TVP, a PO w Gazecie. Każdy orze jak może....</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7375954</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 15:48:33 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>darciatko: Pogratulować cenzury.&#xD;Nie ma to jak ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7373521</link>
      <description>&lt;b&gt;Pogratulować cenzury.&#xD;&lt;br/&gt;Nie ma to jak wolność słowa.&#xD;&lt;br/&gt;&lt;/b&gt;&#xD;&lt;br/&gt;PS1&#xD;&lt;br/&gt;Zabawne.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;PS2&#xD;&lt;br/&gt;Jak to dziś stwierdził Palikot, 20% rozumie, 10% pamięta o co chodzi.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7373521</guid>
      <pubDate>Wed, 4 Nov 2009 00:46:27 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>villain12: Głupota i lizodupstwo to normalne ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7370915</link>
      <description>Głupota i lizodupstwo to normalne cechy ludzkie, środowisko "dziennikarskie" omijajace nawet chyba rzadziej niż inne. Nie ma co się dziwić. Zresztą w niezaleznych redakcjach też jest granie mniej lub bardziej pod szefa -np poprzez dobór współpracowników podobnie myślących (z takimi się lepiej pracuje). Obiektywizm to utopia, chociaz pełna zgoda że tego typu komentarze to już jest jazda po bandzie.&#xD;&lt;br/&gt;Nie wymusisz obiektywizmu w żaden sposób, ale za to można próbowac naprawić inne patologie w TVP -a i całym publicznym sektorze, z którego TVP jest najbardziej na świeczniku.&#xD;&lt;br/&gt;Przykład: CBA (wydając grube miliony na Porsche i jachty) złapało za rękę łapówkowiczów po 100tyś. A ile dostał Piński za parę miesięcy promowania Libertas? (200k to podobno sama odprawa, do tego pensja). Ile dostała Kotecka, ile Gargas? Jak takie klocki typu: my cię zatrudnimy, i twojego brata i twoją ciocię i kogo jeszcze chcesz za dobre pieniadze, a ty za to będziesz na publicznym sprzęcie i w publicznym airtimie robił nam dobrze.&#xD;&lt;br/&gt; Chirac we Francji ma teraz zarzuty prokuratorskie zdaje się że za podobne działania?</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7370915</guid>
      <pubDate>Tue, 3 Nov 2009 16:08:35 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>jotesz: Do tego dodano jak zwykle smakowity ...</title>
      <link>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7369039</link>
      <description>Do tego dodano jak zwykle smakowity komentarz ortodoksyjnej tetetki - Terlikowskiego.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Ja mogę podpowiedzieć gejom, którzy odczuwają silne uczucia ojcowskie, co mi wydaje się równie możliwe, co przemożne dążenie do macierzyństwa, że wystarczy znaleźć chętną panią, która spermą geja pozwoli się zapłodnić, i już prawa ojcowskie, potwierdzane badaniem DNA, są jak w banku.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; Telewizyjny idiota komentował, że gej pragnący mieć dziecko, traktuje je jak pieska lub kotka - do zabawy! Pewnie naoglądał się historyjek o tych "normalnych" tatusiach, którzy zabawiają się z własnymi córkami, i przeniósł to na całkowity ogół.</description>
      <guid>http://bartoszweglarczyk.blox.pl/2009/11/Naturalny-obiektywizm-Wiadomosci-TVP.html#k7369039</guid>
      <pubDate>Tue, 3 Nov 2009 09:16:20 +0100</pubDate>
    </item>
  </channel>
</rss>


