If you can fill the unforgiving minute with sixty seconds worth of distance run...
Blog > Komentarze do wpisu

Obama: już prawie jestem prezydentem

Barack Obama zaprezentował w piątek nową pieczęć swej kampanii wyborczej. I mamy od razu wielką aferę. Oto Obama na piątkowym wiecu w Chicago:

Fot. AP

Oto ta pieczęć z bliska:

A oto oficjalna pieczęć prezydenta USA, używana przez niego podczas wystąpień, widoczna także na niemal każdym przedmiocie używanym w Białym Domu:

Historię pieczęci prezydenta USA znajdziecie tutaj. Niechętni Obamie komentatorzy już się naśmiewają, że Obamie wydaje się, że już wygrał wybory. Ale coś w tym jest - podobieństwo jest uderzające.

Przy okazji - na pieczęci prezydenckiej widnieje łacińskie motto E pluribus unum (z wielu jedno, w jedności siła). Na pieczęci Obamy jest Vero possumus, czyli Yes We Can, czyli slogan kampanii wyborczej Baracka.

UPDATE 24 CZERWCA Rzecznik Obamy powiedział, że pieczęć była użyta tylko raz i więcej nie będzie.

wtorek, 24 czerwca 2008, bartosz.weglarczyk

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2008/06/24 13:58:23
bez przesady(ale maja problemy ) .... wiecej sie mowi o doradcy Johna ktory powiedzial ze zamach terrorystyczny bylby dla niego bardzo korzystny w okresie przed wyborami... zreszta Mccain sie od tej wypowiedzi odcial i trudno sie dziiwic...
a najlepsze w tym jest to ze to co powiedzial Black jest prawda....
-
2008/06/24 16:43:15
Edesma,
Jest dokładnie odwrotnie: Bush dlatego wygrał wybory w 2004 r., że żaden atak terrorystyczny na terytorium USA po 11 września NIE NASTĄPIŁ.
John McCain dlatego z outsidera stał się faworytem prawyborów republikańskich, że liczba ataków terrorystycznych w Iraku SPADŁA DRASTYCZNIE.
To demokraci cieszą się po cichu z każdego zabitego żołnierza amerykańskiego w Iraku, z każdego krwawego zamachu, z każdego pogorszenia się sytuacji. To demokraci z przerażeniem patrzyli, jak liczba zamachów w Iraku zaczęła spadać. Im gorzej (dla kraju), tym lepiej (dla demokratów).
-
2008/06/24 17:06:33
pompowanie wizerunku w stylu plakatów PREZYDENT TUSK. przegrał
-
2008/06/24 17:44:01
w ogole nie zgadzam sie z tym co piszesz... przed 11 wrzesnia notowania Busha byly bardzo slabe... sa nawet teorie (juz pomijajac te w ktore w ogole nie chce mi sie wierzyc) ze administracja Busha miala informacje o planowanym ataku terrorystycznym i nic nie zrobila... po ataku Bush pokzal jaja , zagral kowboja notowania poszly diametralnie do gory ... wiec o czym Ty piszesz;/
to taki czysty schemat Bezpieczenstwo narodowe Republikanie Ekonomia Socjalka Demokraci

nawet bliski doradca McCaina o tym mowi a na pewno ma wieksze pojecie w tych sprawach od Ciebie :)
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/24 20:59:55
"w ogole nie zgadzam sie z tym co piszesz... przed 11 wrzesnia notowania Busha byly bardzo slabe... "

edesma, najnormalniej w swiecie klamiesz. Przed 9/11 Bush byl prezydentem raptem 9 miesiecy i mial notowania 2,5 raza lepsze niz ma dzisiaj po ataku mial notowania o 35 raza lepsze niz dzisiaj). Wiec o czym ty chlopie piszesz. Kazda brednia ma swoja granice aby dala sie strawic. Fakty, fakty edesma a nie bajdurzenia w stylu Obamy.
A te wasze (Demokratow) opowiastki, ze Bush wiedzial a nie powiedzial to mozna na kanalach science-fiction opowiadac a nie w powaznej debacie.
Ja rozumiem, ze mozna kogos nie lubic lub nawet nienawidziec ale zeby blazna z siebie od razu robic ???


"to taki czysty schemat Bezpieczenstwo narodowe Republikanie Ekonomia Socjalka Demokraci "

To nie zaden schemat tylko ugruntowana od dziesiecioleci opinia w amerykanskim spoleczenstwie, ktora nie wziela sie z Ksiezyca - radze sie zastanowic dlaczego wlasnie Amerykanie maja taka a nie inna opinie zamiast sie nabijac.
Oczywiscie tacy jak ty moga sie podsmiechiwac tak jak Obama nabija sie z bitters with guns ... ale to twoj problem a nie moj.
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/24 21:02:41
"Przed 9/11 Bush byl prezydentem raptem 9 miesiecy i mial notowania 2,5 raza lepsze
niz ma dzisiaj po ataku mial notowania o 35 raza lepsze niz dzisiaj. "

Zjadlem przecinek bo oczywiscie powinno byc :
... po ataku mial notowania o 3,5 raza lepsze niz dzisiaj.
-
2008/06/24 21:20:24
Amerykanie mają problem ze znakami graficznymi. Te ich orły - sokoły są potworne. Znaki graficzne firm są nieco lepsze, ale też nędza. Mają chyba zbyt piękny kraj i to im ogranicza wyobraźnię.
-
2008/06/24 22:16:02
71-220-67-175.mpls.qwest.net podaj zrodla swoich danych :) smialo ... nie krempuj sie... dzisiaj Bush ma najgorsze ze wszytskich prezydentow USA ... to ze przed 11 wrzesnia mial troche lepsze o niczm nie swiadczy:) podaj jednak smialo zrodlo swoich faktow:) przyznam Ci racje
-
Gość: , nat-dz4.aster.pl
2008/06/24 22:38:16
@edesma & niezidentyfikowany gosc od qwesta:
bez wdawania sie w wasz spor GWBush miał, rzeczywiscie lepsze notowania a po 9/11 szczytował :)
www.pollingreport.com/BushFav.htm
en.wikipedia.org/wiki/United_States_Presidential_approval_rating#Current_President_.28George_W._Bush.29
-
2008/06/24 22:39:30
super teraz ja sie nie wpisalem - ostatni wpis byl moj.
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/24 23:49:12
Edesma, rozmieszasz mnie. Dane o popularnosci Busha w roznych okresach jego prezydentury nie sa zadna tajemnica. Wrecz przeciwnie, ludzie podniecaja sie tymi slupkami caly czas. Twoj problem polega na tym, ze tobie nawet nie chce sie sprawdzic oczywistych informacji, powszechnie dostepnych. Rzuc sobie haslo np Bush's popularity lub Bush's approval rating w dowolnej przegladarce i bedziesz wiedzial wszystko w tym temacie a nie bez sensu obamo-paplal. Ja nie opowiadam jakis niestworzonych historii dostepnych dla wybranych abym ci musial link podawac do tajnych zrodel.
A co do dolowania w rankingach to mentor Obamy czyli nieudacznik-Carter osiagnal w lipcu 1979 wynik 28% pozytywnych ocen swojej prezydentuty.
Wiec troche pokory edesma ...
-
2008/06/25 09:24:40
Ty osle , pisalem z ironia... znam dokaldnie te sondaze poparcia... klamiesz i zmyslasz przekrecasz... nie pierwszy raz

1 Jeden z najgorszych sondazy przed atakiem 55 popiera 41 nie popiera
Jeden z jego najlepszych sondazy poparcia po ataku 92 popiera 6 nie popiera


idac tym tropme mozna powiedziec ze przed atakiem notowania Busha byly slabe a po ataku bardzo dobre

de facto w tym miesiacu Bush osiagnal notowania Cartera o ktorych Ty piszesz (a nawet gorsze bo mniej osob go popiera)
Sondaz z czerwca tego roku 23 popiera 73 przeciwko

p.s. zamilcz raz na wieki jesli masz pisac takie bzdury...
-
2008/06/25 09:43:07
Edesma, między 20 stycznia a 11 września 2001 r. notowania Busha nigdy nie spadły poniżej 50 proc, a momentami przekraczały 60.
Co do tego, że "Bush wiedział o planowanych zamachach" to sam wiesz, że to bzdura. Każdy prezydent USA codziennie dostaje raporty ze służb z informacją, że "są sygnały, że coś gdzieś planuje" i nikt temu nie zaprzeczał. Natomiast od informacji, że "ktoś, coś, gdzieś" a informacją "11 września dwa samoloty uderzą w WTC a trzeci w Pentagon" jest przepaść.
A co do bardzo niskich notowań Busha, to sprawdź notowania Harrego Trumana pod koniec prezydentury (były jeszcze niższe niż GWB). I porównaj to z późniejszymi opiniami historyków o nim.
-
2008/06/25 09:47:06
Edesma, przestań zasłaniać się "ironią". Napisałeś, że notowania Busha były przed 11 września były "bardzo słabe". Kiedy udowodniliśmy ci, że były bardzo dobre (bo notowania rzędu 55 proc. poparcia po tym, co działo się na Florydzie są bardzo dobrymi notowaniami) to zaczynasz obrażać dyskutantów i kręcić.
Jeśli to jest pomysł demokratów na kampanię na jesieni to o zwycięstwo McCaina jestem spokojny.
-
2008/06/25 10:18:57
to chyba ja udowodnilem cos... wy tylko potraficie pisac nie popierajac tego zadnymi faktami.... !!!!!!!!!

p.s. nie znasz tego pana.... od obrazania jest wlasnie on... przejrzyj historie jego wpisow w przeciagu pol roku... potrafil zrugac czlowieka za to ze mu napisal ze pisze tutaj pol roku (a pisal) twierdzac ze pisze gora miesiac ( a to mozna bez problemu sprawdzic)...
-
2008/06/25 10:21:39
i nie przekrecaj tego co pisze.... glowna mysle ktora chcialem udowodnic bylo to ze notowania Busha po ataku na 11 wrzesnia podskoczyly drastycznie i tak wlasnie bylo (czepianie sie czy mozna je bylo nazwac dobre zle, slabe swietne jest bez sensu , bo nie w tym rzecz i kazdy ma swoj punkt widzenia)!!!
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/25 16:49:33
"w ogole nie zgadzam sie z tym co piszesz... przed 11 wrzesnia notowania Busha byly bardzo slabe... "

edesma, jestes zwyklym blaznem, ktory przylapany na klamstwie nie potrafi wyjsc z klopotliwej dla siebie sytuacji.
Piszac takie bzdury jak to powyzej sam prosisz sie aby z Ciebie zadrwic - a tym niespotykana zdolnosc do umoieszczania w swoich tekstach duzej ilosci nonsensow - moim zdaniem doskonale nadawalbys sie jako aktywista w kampaniach wyborczych politykow.
Notowania z granicach 50-60% zaden rzetelny komentator polityczny nie nazwie "bardzo slabymi". Wiec litosci czlowieku, nie brnij dalej w ten temat bo toniesz w szambie intelektualnym. Albo uczciwie przyznaj ze nie wiedziales, zle oceniles i wycofujesz sie z tych slow.
Mozna powiedziec ze napisales zdanie bez wiekszego znaczenia a wywolales dyskusje - gora urodzila mysz. Ale Ty edesma, masz wlasnie taka zdolnosc niepojeta - i jeszcze sie obrazasz. Ale chlopie, jak tu nie drwic skoro sam sie prosisz.
-
2008/06/25 17:11:14
czy Ty jestes gluchy czy tylko glupi ?

-
2008/06/25 17:17:55
znowu to samo

TY OSLE
Jesli chcesz kopiowac to kopiuj tak zeby to mialo sens :
"w ogole nie zgadzam sie z tym co piszesz... przed 11 wrzesnia notowania Busha byly bardzo slabe....po ataku Bush pokzal jaja , zagral kowboja notowania poszly diametralnie do gory ... wiec o czym Ty piszesz;/ "
Sensem tego co pisalem nie bylo ukazanie jakich notowan mial Bush przezd atakiem ale ze te po ataku poszly diametralnie do gory...

p.s. Kwestia interpretacji sondazy to delikatna sprawa ... jesli piszesz mi ze 55 41to dobry wynik to jak nazwiesz 92 6 .... kosmiczne ... niesamowite ... ?? TO DLA MNIE NAJMNIEJ W TYM WAZNE I NIE O TYM TUTAJ MOWA

p.s. zamilcz na wieki
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/25 20:15:43
"Kwestia interpretacji sondazy to delikatna sprawa ... jesli piszesz mi ze 55 41to dobry wynik to jak nazwiesz 92 6 .... kosmiczne ... niesamowite ... "


edesma, Ty uprcie brniesz dalej w kompromitacje.
Tak, dokladnie tak, wlasnie nazwe notowania na poziomie 92% - KOSMICZNE
Powiedz mi jak czesto jakikolwiek polityk w demokratycznym kraju (tylko prosze nie podawaj mi danych z Bialorusi albo Iraku za czasow Saddamam bo chyba odlece ...) ma notowania popularnosci na poziomie 92% ???
Przejrzyj notowania wszystkich prezydentow USA to moze zrozumiesz, ze jest to zjawisko tak rzadkie jak snieg w Algierii.
Wiec powtorze Ci jeszcze raz blaznie - 92% to sa KOSMICZNE notowania - masz racje.
Jak widzisz potrafie przyznac racje jesli powiesz cos sensownego.
-
2008/06/25 21:31:36
jestes zenujacy;/ przyznaj sie ze piszesz tylko po to zeby denerwowac ludzi...
-
Gość: , 71-220-67-175.mpls.qwest.net
2008/06/26 03:03:46
edesma, zenujacy to ty jestes. Jak cie denerwuje moja ironia to nie pisz bzdur.
Jak chcesz uprawiac tania agitke wyborcza dla naiwnych za Obama to poszukaj naiwniakow gdzie indziej. Ja bede punktowal twoje klamstewka bezlitosnie. I mozesz sie obrazc ile chcesz.
Albo bedziesz rzetelny w dyskusjach przynajmniej co do faktow albo pozostan tanim agitatorem - wybor nalezy do Ciebie.
-
2008/06/26 08:49:35
czy ty czasem kiedys nie odwiedziles psychiatryka... gdzie w tym calym wywodzie jest slowo o Obamie... jesli napisze ze jest ladna pogoda to Ty tez zanjdziesz pretekst zeby napisac cos glupiego....
Ja przekrecam ... jak smiesz.... zlapalem Cie na tylu klamstwach i podawalem dowody , nie swoje widzi mi sie w Twoim stylu tylko odsylacze ... zamilcz zamilcz zamilcz
wyborcza.pl
Bartosz Węglarczyk

Szef działu zagranicznego Gazety Wyborczej

↑ top | © Agora SA | design by kate_mac
Schronisko dla Zwierząt w Łodzi

Endgame

↑ Grab this Headline Animator

Subscribe to Endgame by Email